Indsigt i

kunder og medarbejdere

 

Få komplet indsigt med spørgeundersøgelser til kunder og medarbejdere og få online adgang til data, dashboards og anbefalinger.

Med vores løsning får I indsigt i de seneste tal og data, gennem spørgeundersøgelser samt medarbejder- og kundeanalyse. Vi visualiserer data og identificerer kritiske områder.

Det giver et solidt beslutningsgrundlag – uanset om I står overfor store strategiske ændringer eller søger input til konkrete løsninger inden for markedsføring, kommunikation, salg og produktudvikling.

Online spørgeundersøgelser

Forstå kundetilfredshed på overordnet niveau, men også i detaljer blandt kundesegmenter, afdelinger, produktområder og geografiske områder.

Interviews

Kom i dybden med medarbejdere og kunders behov, og få indsigt i hvad der skal til for at øge tilfredsheden med jer.

Oplevelser og handleplaner

Indblik i kunders behov og holdning til jer. Vi giver indblik, der identificerer fokusområder og actions.  

Vi hjælper jer med kundeundersøgelse, kundeanalyse og den efterfølgende rådgivning til, hvordan I kan styrke kundetilfredsheden.

Få indsigt i hvordan jeres kunder oplever jer. Klik og udvælg segmenter eller områder, der skal undersøges nærmere. Vi kan udpege leads til brug i salg og identificere, hvad de mest utilfredse kunder mener om jer.

Data og analyse af kundetilfredshed bruges til rådgivning og anbefalinger omkring, hvordan I bedre kan leve op til kundernes behov og forventninger.

Indsigt i kunder

Indsigt i medarbejdere

Trivsel og tilfredshed

Medarbejderanalyser måler temperaturen i afdelinger og områder. Der spørges ind til medarbejdernes tilfredshed og holdninger omkring arbejdspladsen, deres afdeling og ledere. 

Resultaterne finder I online, med forskellige mulighed for visning af resultaterne. I kan udtrække afdelings- og lederrapporter. Tallene benchmarkes, og I kan sammenligne resultater på tværs af jeres organisation.

Vi identificerer fokusområder og giver klare anbefalinger til, hvor og hvordan i styrker trivsel og tilfredshed.

Medarbejder

analyse

In2minds ydelser

Følg med på bloggen

Læs mere på bloggen om emner inden for analyser af kunder og medarbejdere.

kundeundersøgelse
Den lille forskel

Det er lidt sjovt at tænke på, hvordan nogle mennesker har det med at slippe afsted med ting, som andre får en ordentlig røffel for. Det kan være den frække dreng i klassen med et glimt i øjet mod den ordentlige, måske halvkedelige pige, der ellers aldrig gør noget galt. Retfærdighed sejrer ikke nødvendigvis, selvom...

kundesegmenter
Lad nu ikke jeres kundeanalyse ende i skuffen!

En kundeanalyse kan for nogen gå hen og blive det helt store spøgelse. Frygten er der for at bruge en masse ressourcer på en fin kundeundersøgelse, for efterfølgende slet ikke at bruge rapportens resultater til noget. Ledelsen vil have den, og ideen er jo også god nok. For det er vigtigt og relevant at spørge...

blogIrrelevant
De vigtige – og de ligegyldige ydelser

Er du nogen sinde startet på en ny arbejdsplads, hvor arbejdsgangene bare kører på rutinen, men hvor du tænker, at det måske godt kunne gøres lidt mere effektivt, eller bare på en bedre måde? Det tænker jeg, mange har prøvet. Prøv så at forestille dig, hvordan jeres kunder oplever jer. De kan være frustreret over...

Hjemmekontor
Hjemmekontor

Med Covid 19 er der kommet et særligt fokus på medarbejdere og deres trivsel. Hverdagen er ændret, og arbejdslivet giver nye udfordringer og behov. Fra at være en nødssituation er hjemmekontoret blevet hverdag, og som leder har man derfor ikke den samme kontakt til den enkelte medarbejder som tidligere. Hvordan medarbejderne påvirkes, er typisk meget...

Vil du høre mere…

 

In2minds giver Indsigt i kunder og medarbejdere. Vi arbejder strategisk på at omsætte viden fra kunder- og medarbejderundersøgelser til konkrete fokusområder og actions. I vores digitale univers får I adgang til data og uddybende synspunkter, der kan segmenteres og benchmarkes. Det sikre vores kunder et stærkt beslutningsgrundlag.

Vi laver alt inden for Customer Journey, interviews, trivselsundersøgelser, markedsundersøgelser, kundeanalyser, medarbejderanalyser, tilfredshedsmålinger og APV. Mød os på LinkedIn.

Ring til os og hør nærmere på telefon +45 24428748 eller send os en email: