Handleplaner

Handlingsplaner

Noget af det vigtigste efter en afsluttet spørgeundersøgelse er en gennemtænkt opfølgning og håndtering af resultaterne.

 

Med spørgeundersøgelser gives et værdifuldt overblik over, hvor skoen trykker. Men det efterfølgende arbejde er mindst ligeså vigtigt.

 

Vi hjælper jer med at omsætte resultaterne til konkrete handlingsplaner, til brug for såvel ledelsen, teamlederen som marketingmedarbejderen.

Handlingsplaner efter

Undersøgelsen

Det er så vigtigt at få struktur på håndteringen af kunder som medarbejdere. Men det er bestemt ikke en selvfølge, og det ender derfor ofte med, at folk føler sig oversete. Her kan handlingsplaner heldigvis hjælpe.

Det er så typisk for ledere at være opmærksomme på opgaven, på brandpunkter, og på at nå målet. Medarbejderne bliver i den process let overhørt, hvilket kan skabe frustrationer, tvivl og i værste fald stress.

På samme måde bliver dialogen til kunderne nemt gennemført i form af klassisk markedsføring, der ikke indgår dialog, eller har forståelse for de behov, kunderne reelt har. Situationen er simpel; kunderne vælger blot en anden leverandør, der kan tilbyde netop det, de søger.

Når vi siger

Handlingsplaner

Efter undersøgelse

  • Hvilke resultater bør deles?
  • Hvilke informationer bør respondenterne få?
  • Hvordan skal budskaberne formidles?

Fokusområder

  • Forbedringsområder i jeres kommunikationskanaler
  • Fastlæggelse af mål
  • Prioritering: Quick wins og længervarende indsatser
  • Fokus: Medarbejdere / kunder skal høres

Handlingsplaner

  • Konkrete handlinger
  • Ansvarspersoner
  • Opsætning af retningslinjer
  • Forbedringsområderne sat ind i medarbejder- / kunderejsen