Visuelt overblik

Få et endnu bedre indblik i jeres medarbejdere eller kunders holdninger. Hvad mener de kunder, der er på vej væk fra jer? Og Hvorfor har nogle ledere særligt glade medarbejdere?

Vi opsætter resultaterne fra kunde- og medarbejderundersøgelse i Dashboards, så I kan få et bedre overblik.

Prøv Dashboardet her. Klik og udvælg segmenter eller områder, der skal undersøges.

Prøv Dashboardet her

Klik og udvælg segmenter eller områder, der skal undersøges.

Rapportering på flere niveauer

Vi lægger stor vægt på rådgivning og anbefalinger til jer ud fra undersøgelsens resultater. Det er vigtigt, at de mange tal og grafer kan bruges bagefter, og vi vil derfor kigge på, hvor der bør sættes ind for at forbedre jeres situation.

 

Hovedrapporter
Hovedrapporten er den overordnede rapport, der rummer helhedsindtrykket af tal og grafer, konklusioner og anbefalinger fra undersøgelsen. Rapporten er et stærkt fundament på et strategisk niveau, og anvendes typisk af ledelsen, marketing og HR.

Underrapporter:
Lande, område og afdelingsrapporter
Resultaterne fra undersøgelsen vil ligeledes komme ud fordelt på jeres væsentlige områder. Her vil tilfredsheden og kritiske områder blive mere konkrete, og I vil få klarhed over, hvad kunderne eller medarbejderne forventer netop her.

Et typisk forløb hos In2minds

Vores løsninger dækker alt fra standardløsninger på medarbejder- og kundeundersøgelser til mere ”special-udviklede” løsninger, hvor vi går i dybden med væsentlige fokusområder for jer.

Et typisk forløb dækker over 4 faser, som sikrer kontrol over processen, og ikke mindst at de mål der sættes med undersøgelsen bliver gennemført.

Planlægning

.

  • Workshop, fastlægning af:
    • Problemstillinger
    • Fokusområder
    • Målgrupper
    • Mm.
  • Spørgeramme
  • Opsætning af undersøgelse
Survey og interviews

.

  • Gennemførsel af undersøgelse
  • Kommunikation: Internt og Eksternt
    • Information omkring formål
    • Klæde kontaktflader på
Rapportering

.

  • Tal og grafer
  • Key findings
  • Fokusområder
  • Anbefalinger
Præsentation og rådgivning

.

  • Gennemgang af resultater
  • Rådgivning og diskussion:
    • Vigtigste fokusområder
    • De kortsigtede tiltag
    • De langsigtede tiltag
    • Ansvarsfordeling

Vil du høre mere…

In2minds er et strategisk analysefirma, der udvikler strategiske tiltage med udgangspunkt i kunde- og medarbejderundersøgelser. Vi undersøger behov og skaber indsigt i kunder og medarbejdere. Herudfra er vores fokus er på kommunikation og handlingsplaner, der alle baseres på facts. Det sikrer vores kunder et stærkt beslutningsgrundlag.

Vi laver alt inden for Customer Journey, interviews, trivselsundersøgelser, markedsundersøgelser, kundeanalyser, medarbejderanalyser, tilfredshedsmålinger og APV. Mød os på LinkedIn.

Ring til os og hør nærmere på telefon +45 24428748 eller send os en email:

    Hjemmesiden bruger cookies. Ved at klikke Tillad giver du tilladelse til, at vi må gemme små stykker data på den enhed.  Læs mere