Indsigt i

kunder og medarbejdere

 

Få komplet indsigt med spørgeundersøgelser til kunder og medarbejdere og få online adgang til data, dashboards og anbefalinger.

Med vores løsning får I indsigt i de seneste tal og data, gennem spørgeundersøgelser samt medarbejder- og kundeanalyse. Vi visualiserer data og identificerer kritiske områder.

Det giver et solidt beslutningsgrundlag – uanset om I står overfor store strategiske ændringer eller søger input til konkrete løsninger inden for markedsføring, kommunikation, salg og produktudvikling.

Online spørgeundersøgelser

Forstå kundetilfredshed på overordnet niveau, men også i detaljer blandt kundesegmenter, afdelinger, produktområder og geografiske områder.

Interviews

Kom i dybden med medarbejdere og kunders behov, og få indsigt i hvad der skal til for at øge tilfredsheden med jer.

Oplevelser og handleplaner

Indblik i kunders behov og holdning til jer. Vi giver indblik, der identificerer fokusområder og actions.  

Vi hjælper jer med kundeundersøgelse, kundeanalyse og den efterfølgende rådgivning til, hvordan I kan styrke kundetilfredsheden.

Få indsigt i hvordan jeres kunder oplever jer. Klik og udvælg segmenter eller områder, der skal undersøges nærmere. Vi kan udpege leads til brug i salg og identificere, hvad de mest utilfredse kunder mener om jer.

Data og analyse af kundetilfredshed bruges til rådgivning og anbefalinger omkring, hvordan I bedre kan leve op til kundernes behov og forventninger.

Indsigt i kunder

Indsigt i medarbejdere

Trivsel og tilfredshed

Medarbejderanalyser måler temperaturen i afdelinger og områder. Der spørges ind til medarbejdernes tilfredshed og holdninger omkring arbejdspladsen, deres afdeling og ledere. 

Resultaterne finder I online, med forskellige mulighed for visning af resultaterne. I kan udtrække afdelings- og lederrapporter. Tallene benchmarkes, og I kan sammenligne resultater på tværs af jeres organisation.

Vi identificerer fokusområder og giver klare anbefalinger til, hvor og hvordan i styrker trivsel og tilfredshed.

Medarbejder

analyse

In2minds ydelser

Følg med på bloggen

Læs mere på bloggen om emner inden for analyser af kunder og medarbejdere.

Customer journey
Customer Journey slår Big Data

Customer Journey præsenteres i stigende grad som løsningen til at forstå og håndtere den moderne kunde. Kunderne er komplekse, og en forståelse for hvad der motiverer dem til at købe, og hvor de ser de største udfordringer og glæder i købsforløbet, er viden, man som virksomhed ikke bør være foruden. Marketingsafdelingen har set lyset, men...

Lyt til Kunderne
Lyt til kunden

Kunderne vil ikke længere blot købe et produkt; kunderne forventer at købe en service. Det kan mærkes ude hos de danske virksomheder, der i stigende grad ændrer forretningsplaner, som læner sig tæt op ad kundens behov. Hos In2Minds hjælper de netop virksomhederne med at forstå, hvilke krav kernekunden har til slutproduktet. Den brugerdrevne innovation sikrer...

Vil du høre mere…

 

In2minds giver Indsigt i kunder og medarbejdere. Vi arbejder strategisk på at omsætte viden fra kunder- og medarbejderundersøgelser til konkrete fokusområder og actions. I vores digitale univers får I adgang til data og uddybende synspunkter, der kan segmenteres og benchmarkes. Det sikre vores kunder et stærkt beslutningsgrundlag.

Vi laver alt inden for Customer Journey, interviews, trivselsundersøgelser, markedsundersøgelser, kundeanalyser, medarbejderanalyser, tilfredshedsmålinger og APV. Mød os på LinkedIn.

Ring til os og hør nærmere på telefon +45 24428748 eller send os en email: