1



Hvorfor undersøge

 

Få indsigt i medarbejdernes opfattelse af jeres virksomhed.

Oplever I fx. flere medarbejdere med stress? Har I fået en ny leder? Eller har I været igennem en særlig udvikling?

Ud fra medarbejdernes input fastlægger vi fokusområder og oplæg til handlingsplaner, som kan styrke medarbejdernes tilfredshed og loyalitet.

I får svar på spørgsmål som:

  • Hvordan skal medarbejderne i afd. A håndteres?
  • Hvilke budskaber bør lederen komme med?
  • Er der medarbejdere, I skal være særligt opmærksomme på?
  • Medarbejdernes holdning til virksomheden, ledere og kollegaer.
  • Hvad skaber tilfredshed og loyalitet, for at blive endnu bedre og attraktiv?

2



Det typiske forløb

En medarbejderundersøgelse strækker sig typisk over 6-8 uger.

I opstartsfasen bruger vi tid på at fastlægge fokus og udbytte af undersøgelsen. Her fastlægger vi i samarbejde med jer tekster og spørgeramme.

Herefter er det medarbejdernes tur til at svare. I denne del af processen er det godt at have løbende dialog med medarbejderne, så I sikre en god svarprocent.

Endelig er det tid til vores arbejde med resultaterne. Rapporten opsættes, analyser, konklusioner og anbefalinger konkretiseres.

Vil du høre mere…

In2minds er et strategisk analysefirma, der udvikler strategiske tiltage med udgangspunkt i kunde- og medarbejdermålinger. Vi undersøger behov. Herudfra er vores fokus er på kommunikation og handlingsplaner, der alle baseres på facts. Det sikrer vores kunder et stærkt beslutningsgrundlag.

Vi laver alt inden for Customer Journey, interviews, trivselsundersøgelser, markedsundersøgelser, tilfredshedsmålinger og APV.

Ring til os og hør nærmere på telefon +45 2442 8748. Eller send os en email: