Indlæg
Det er lidt sjovt at tænke på, hvordan nogle mennesker har det med at slippe afsted med ting, som andre får en ordentlig røffel for. Det kan være den frække dreng i klassen med et glimt i øjet mod den ordentlige, måske halvkedelige pige, der ellers aldrig gør noget galt. Retfærdighed sejrer ikke nødvendigvis, selvom...
En kundeanalyse kan for nogen gå hen og blive det helt store spøgelse. Frygten er der for at bruge en masse ressourcer på en fin kundeundersøgelse, for efterfølgende slet ikke at bruge rapportens resultater til noget. Ledelsen vil have den, og ideen er jo også god nok. For det er vigtigt og relevant at spørge...
Er du nogen sinde startet på en ny arbejdsplads, hvor arbejdsgangene bare kører på rutinen, men hvor du tænker, at det måske godt kunne gøres lidt mere effektivt, eller bare på en bedre måde? Det tænker jeg, mange har prøvet. Prøv så at forestille dig, hvordan jeres kunder oplever jer. De kan være frustreret over...
Med Covid 19 er der kommet et særligt fokus på medarbejdere og deres trivsel. Hverdagen er ændret, og arbejdslivet giver nye udfordringer og behov. Fra at være en nødssituation er hjemmekontoret blevet hverdag, og som leder har man derfor ikke den samme kontakt til den enkelte medarbejder som tidligere. Hvordan medarbejderne påvirkes, er typisk meget...
Customer Journey præsenteres i stigende grad som løsningen til at forstå og håndtere den moderne kunde. Kunderne er komplekse, og en forståelse for hvad der motiverer dem til at købe, og hvor de ser de største udfordringer og glæder i købsforløbet, er viden, man som virksomhed ikke bør være foruden. Marketingsafdelingen har set lyset, men...
Kunderne vil ikke længere blot købe et produkt; kunderne forventer at købe en service. Det kan mærkes ude hos de danske virksomheder, der i stigende grad ændrer forretningsplaner, som læner sig tæt op ad kundens behov. Hos In2Minds hjælper de netop virksomhederne med at forstå, hvilke krav kernekunden har til slutproduktet. Den brugerdrevne innovation sikrer...