Indlæg

kundeundersøgelse
Posted by Katrine Vanggaard | 07 september 2021
Den lille forskel

Det er lidt sjovt at tænke på, hvordan nogle mennesker har det med at slippe afsted med ting, som andre får en ordentlig røffel for. Det kan være den frække dreng i klassen med et glimt i øjet mod den ordentlige, måske halvkedelige pige, der ellers aldrig gør noget galt. Retfærdighed sejrer ikke nødvendigvis, selvom...

kundesegmenter
Posted by Katrine Vanggaard | 04 juni 2021
Lad nu ikke jeres kundeanalyse ende i skuffen!

En kundeanalyse kan for nogen gå hen og blive det helt store spøgelse. Frygten er der for at bruge en masse ressourcer på en fin kundeundersøgelse, for efterfølgende slet ikke at bruge rapportens resultater til noget. Ledelsen vil have den, og ideen er jo også god nok. For det er vigtigt og relevant at spørge...

blogIrrelevant
Posted by Katrine Vanggaard | 20 januar 2021
De vigtige – og de ligegyldige ydelser

Er du nogen sinde startet på en ny arbejdsplads, hvor arbejdsgangene bare kører på rutinen, men hvor du tænker, at det måske godt kunne gøres lidt mere effektivt, eller bare på en bedre måde? Det tænker jeg, mange har prøvet. Prøv så at forestille dig, hvordan jeres kunder oplever jer. De kan være frustreret over...

Hjemmekontor
Posted by Katrine Vanggaard | 14 januar 2021
Hjemmekontor

Med Covid 19 er der kommet et særligt fokus på medarbejdere og deres trivsel. Hverdagen er ændret, og arbejdslivet giver nye udfordringer og behov. Fra at være en nødssituation er hjemmekontoret blevet hverdag, og som leder har man derfor ikke den samme kontakt til den enkelte medarbejder som tidligere. Hvordan medarbejderne påvirkes, er typisk meget...

Customer journey
Posted by Katrine Vanggaard | 12 januar 2021
Customer Journey slår Big Data

Customer Journey præsenteres i stigende grad som løsningen til at forstå og håndtere den moderne kunde. Kunderne er komplekse, og en forståelse for hvad der motiverer dem til at købe, og hvor de ser de største udfordringer og glæder i købsforløbet, er viden, man som virksomhed ikke bør være foruden. Marketingsafdelingen har set lyset, men...

Lyt til Kunderne
Posted by Katrine Vanggaard | 11 december 2020
Lyt til kunden

Kunderne vil ikke længere blot købe et produkt; kunderne forventer at købe en service. Det kan mærkes ude hos de danske virksomheder, der i stigende grad ændrer forretningsplaner, som læner sig tæt op ad kundens behov. Hos In2Minds hjælper de netop virksomhederne med at forstå, hvilke krav kernekunden har til slutproduktet. Den brugerdrevne innovation sikrer...