Kundeanalyse

Indsigt i kundetilfredshed og kundebehov

Med kundeanalyse og tilfredshedsundersøgelser styrker vi dine

Produkter og kundetilfredshed

Hovedfokus

Vores kernekompetencer ligger indenfor områderne:
Surveys og Interviews

Vi arbejder både med online surveys og interviews. Til spørgeundersøgelser der skal ud til en stor målgruppe anvendes online undersøgelser.

Interviews bruges typisk til opfølgning og uddybning af en online undersøgelse eller til mindre dybdegående undersøgelser af bla. kunderejser.

Kundeanalyse - også internationalt

Vi undersøger kundetilfredshed lokalt i Danmark og på tværs af lande. Her stiller vi skarpt på globale og lokale udfordringer og muligheder.

Ved flere kundeundersøgelser laver vi benchmark på tværs, som synliggøre forskelle og udfordringer.

Rådgivning

Vi kommer med helt konkrete anbefalinger på baggrund af vores undersøgelser.

Vi kommer med anbefalinger til ændringer såvel service, ydelser og kommunikation til kunderne. Det giver et stærkt beslutningsgrundlag til konkrete handlinger.

Et typisk forløb hos In2minds

Planlægning

.

  • Workshop, fastlægning af:
    • Problemstillinger
    • Fokusområder
    • Målgrupper
    • Mm.
  • Spørgeramme
  • Opsætning af undersøgelse
Survey og interviews

.

  • Gennemførsel af undersøgelse
  • Kommunikation: Internt og Eksternt
    • Information omkring formål
    • Klæde kontaktflader på
Rapportering

.

  • Tal og grafer
  • Key findings
  • Fokusområder
  • Anbefalinger
Præsentation og rådgivning

.

  • Gennemgang af resultater
  • Rådgivning og diskussion:
    • Vigtigste fokusområder
    • De kortsigtede tiltag
    • De langsigtede tiltag
    • Ansvarsfordeling

Udvalgte Løsninger

Målgruppe segmentering

Få viden om kundernes helt konkrete ønsker og behov, der kan styrke jeres brand, produkter og ydelser.

Vi undersøger kundernes behov, pains og forventninger til jer, med en gennemgang af produkter, markedsføring og den kommunikation, der findes i dag.

Vi kigger på jeres Touchpoints til kunderne, og kommer med konkrete anbefalinger til, hvordan de hver især kan styrkes.

LÆS MERE

Kundetilfredshed

Få en større forståelse for jeres slutbrugere gennem et indblik i, hvem de er, deres holdning til jer og deres præferencer. Målet er at få indsigt i beslutningsprocessen, og ikke mindst hvad der skal til for at styrke jeres produkter og ydelser.

Forstå kundernes interesse og tilfredshed med alt fra jeres service til selve de produktet I sælger.

Vi udpeger nogle helt konkrete forbedringsområder, der betyder mest for jeres kunder, og som er nemme at arbejde videre med.

LÆS MERE

Customer Journey

Få overblik over, hvordan I styrker kundeoplevelsen på tværs af kanaler og touchpoints. Det giver en bedre forståelse af, hvordan kunden oplever jer.

– Hvordan ønsker kunden at blive talt med, hvilke tanker, følelser, handlinger og oplevelser har han?

Vi afdækker kundernes syn på jer gennem interviews med udvalgte kundesegmenter. Herudfra analyserer og konkluderer vi på deres svar, og laver oplæg til konkrete tiltag til handleplaner.

LÆS MERE

Vil du høre mere…

Kundeanalyse er et vidt begreb, så afhængig af jeres behov, kigger vi nærmere på, hvad der vil have størst effekt hos jer.

Står I og skal have lanceret et nyt produkt, kan det være relevant at spørge kunden til råds omkring deres behov og forventninger. Det kan også være, I nærmere har brug for at vide mere omkring kundernes generelle tilfredshed, jeres mest interessante målgrupper og udfordringer. Endelig kan det være relevant at få gennemgået kunderejsen gennem en Customer Journey.

Vi laver alt inden for Customer Journey, interviews, trivselsundersøgelser, markedsundersøgelser, kundeanalyse, medarbejderanalyse, tilfredshedsmålinger og APV. Mød os på LinkedIn.

Ring til os og hør nærmere på telefon +45 24428748 Eller send os en email:

    Hjemmesiden bruger cookies. Ved at klikke Tillad giver du tilladelse til, at vi må gemme små stykker data på den enhed.  Læs mere