Customer Journey

Vi identificerer.

Forbedringsområder

Forventninger

Kritikpunkter

Potentiale

Døde zoner

Værdsatte områder

Synspunkter

Kunderejsen

Formål med

Customer Journey

Med Customer Journey får du et overblik over, hvordan kundeoplevelsen kan styrkes på tværs af kanaler og touchpoints. Det giver en bedre forståelse af kundens perspektiv og tilgang til jer.

Hvordan ønsker kunderne at blive talt til? Hvilke specifikke udfordringer, forventninger og oplevelser har de af jer i de steder, de møder jer? Og hvilke krav har de til produktet og service?

Fokus er at undersøge kundens behov og forventninger. Det giver overblik over, hvordan I kan tilpasse jeres kommunikation til kunden.

Customer Journey

Styrket

Kundehåndtering

1

At identificere mulige aktiviteter for at opretholde styrker og imødekomme eventuelle svagheder.

2

At skabe rammer for handling. At fastsætte frister og personer med ansvar for aktiviteter, der har til formål at forbedre udvalgte fokusområder.

3

At skabe en konstruktiv dialog med potentielle og reelle kunder – baseret på relevante fund i undersøgelsen.