Customer Journey

1



I hvilken retning skal I?

Formål

 

Med Customer Journey får I overblik over kundernes opfattelse af jer, i alle de steder hvor de møder jer. Hvordan ønsker kunderne at blive talt til? Hvilke specifikke udfordringer, forventninger og oplevelser har de af jer i de steder, de møder jer? Og hvilke krav har de til produktet og service?

Fokus er at undersøge kundens behov og forventninger. Det giver overblik over, hvordan I kan tilpasse jeres produkter, markedsføring og kommunikation til kunden.

  • Undersøgelse blandt
    • Potentielle og reelle kunder
    • Medarbejdere
  • Interviews
  • Analyse og anbefalinger

2



Konstruktiv dialog

Bedre Kundehåndtering

 

1

Få fokus på de steder, der frustrerer kunderne mest

2

Skab en handleplan. Fastsæt tidspunkter og ansvarspersoner, for at forbedre de udvalgte fokusområder.

3

Få en konstruktiv dialog med jeres kunder – ud fra deres holdninger i undersøgelsen.