1



Formål

 

Få overblik over kundernes opfattelse af jer, i alle de steder hvor de møder jer.

Hvordan ønsker kunderne at blive talt til? Hvilke specifikke udfordringer, forventninger og oplevelser har de af jer i de steder, de møder jer? Og hvilke krav har de til produktet og service?

Forstå kundens behov og forventninger til jer.

Få et udgangspunkt til en handlingsplan. Herefter kan fastsættes ansvarspersoner og tidspunkter til aktiviteter i jeres kommunikation til kunden.

  • Interviews med typiske kundetyper.
  • Identifikation af områder kunderne synes fungerer godt og dårligt.
  • Hvor og hvordan I kan forbedre kommunikation og markedsføring.
  • Analyse og anbefalinger.
CustomerJourney

2



Bedre Kundehåndtering

 

1

Få fokus på de steder, der frustrerer kunderne mest

2

Skab en handleplan. Fastsæt tidspunkter og ansvarspersoner, for at forbedre de udvalgte fokusområder.

3

Få en konstruktiv dialog med jeres kunder – ud fra deres holdninger i undersøgelsen.

[modal_popup_box animation=”zoomIn” titletext=”Lad os hjælpe jer” btntext=”Vil du høre mere…” btnclr=”#ffffff” btnbg=”#000000″ titlebg=”#000000″ bgclr=”#ffffff” bodybg=”#ffffff” titleborder=”#000000″ titleclr=”#ffffff”]Send os en mail eller ring og hør nærmere på telefon +45 2442 8748

[wpforms id=”882″][/modal_popup_box]