Platform
Få et præcist indblik i jeres medarbejdere eller kunders holdninger på In2minds platform med data koblet på medarbejder- og kundeundersøgelser.
Hvad mener de kunder, der er på vej væk fra jer? Og Hvorfor har nogle ledere særligt glade medarbejdere?
Vi opsætter resultaterne fra kunde- og medarbejderundersøgelse i en online platform med data, dashboards og actions, så I kan få et bedre overblik.
Forstå forbrugeradfærd på tværs af forskellige segmenter, benchmark jeres virksomhed i forhold til konkurrenter, og gå i dybden med data.
Find nye kundesegmenter med analyse, der ud fra data finder interessante kundesegmenter. Vi viser, hvilke kundetyper der er mest værdifulde samt input til, hvad I skal gøre for at leve op til deres forventninger.

Platform med rapportering på flere niveauer
Vi lægger stor vægt på rådgivning og anbefalinger til jer ud fra undersøgelsens resultater. Det er vigtigt, at de mange tal og grafer kan bruges bagefter, og vi vil derfor kigge på, hvor der bør sættes ind for at forbedre jeres situation.
Vi identificer det, der har den største indflydelse på engagement, nedslidning, loyalitet, tilfredshed og meget mere. Se, hvad der betyder mest for jeres kunder og medarbejdere på alle trin i deres rejse. Data og benchmark på tværs af organisationen skaber klarhed over de handlinger, der har den største effekt.
HOVEDRAPPORTER
Hovedrapporten er den overordnede rapport, der rummer helhedsindtrykket af tal og grafer, konklusioner og anbefalinger fra undersøgelsen.
Rapporten er et stærkt fundament på et strategisk niveau, og anvendes typisk af ledelsen, marketing og HR.
LANDE & OMRÅDERAPPORTER
Underrapporter med resultaterne fra undersøgelsen fordelt på vigtige områder hos vores kunder.
Her vil tilfredsheden og kritiske områder blive mere konkrete, og I vil få klarhed over, hvad kunderne eller medarbejderne forventer netop her.
ET FORLØB HOS IN2MINDS
Vores løsninger dækker alt fra standardløsninger på medarbejder- og kundeundersøgelser til mere ”special-udviklede” løsninger, hvor vi går i dybden med væsentlige fokusområder for jer.
Et typisk forløb dækker over 4 faser, som sikrer kontrol over processen, og ikke mindst at de mål der sættes med undersøgelsen bliver gennemført.
Planlægning
.
- Workshop, fastlægning af:
- Problemstillinger
- Fokusområder
- Målgrupper
- Mm.
- Spørgeramme
- Opsætning af undersøgelse
Survey og interviews
.
- Gennemførsel af undersøgelse
- Kommunikation: Internt og Eksternt
- Information omkring formål
- Klæde kontaktflader på
Rapportering
.
- Tal og grafer
- Key findings
- Fokusområder
- Anbefalinger
Præsentation og rådgivning
.
- Gennemgang af resultater
- Rådgivning og diskussion:
- Vigtigste fokusområder
- De kortsigtede tiltag
- De langsigtede tiltag
- Ansvarsfordeling
Vil du høre mere…
In2minds er et strategisk analysefirma, der udvikler strategiske tiltage med udgangspunkt i kunde- og medarbejderundersøgelser. Vi undersøger behov og skaber indsigt i kunder og medarbejdere. Herudfra er vores fokus er på kommunikation og handlingsplaner, der alle baseres på facts. Det sikrer vores kunder et stærkt beslutningsgrundlag.
Vi laver alt inden for Customer Journey, interviews, trivselsundersøgelser, markedsundersøgelser, kundeanalyser, medarbejderanalyser, tilfredshedsmålinger og APV. Mød os på LinkedIn.
Ring til os og hør nærmere på telefon +45 24428748 eller send os en email: