Vi styrker

Produkter og kunderelationer

Rapportering og anbefalinger

Overblik over hvor og hvordan I kan styrke jeres produkter.

Surveys og Interveiws

Online undersøgelser og interviews der stiller skarpt på jeres udfordringer.

Styrk jeres brand

Fokus på behov, forventninger og pains. Afdæk hvordan I kan sikre et styrket brand og en øget kundetilfredshed.

Behovsforståelse

Med viden om kunders behov og hvordan de bruger jeres produkter, er det nemmere at udvikle og kommunikerer produkterne, der passer til kundernes oplevelse af det.

  • Hvor villige er kunderne til at købe produktet?
  • Har de en interesse for det?
  • Løser produktet deres problemer?
  • Muligheder og udfordringer ved produktet.

Data på markedet

Vi bruger data kombineret med spørgeundersøgelser til at få et uddybende indblik i markedet. Det kan være data på jeres konkurrenter, på målgrupper og ikke mindst på potentialet i hele landet.

  • Overblik over konkurrencesituationen
  • Antal lignede virksomheder
  • Hvilke segmenter og brancher bør I gå efter først: Potentiale, indhold til produktet, mm.

Kundepotentiale

Det er ikke altid blandt de mest nærliggende kunder, det største potentiale ligger.

Potentialet kan være geografisk, branche- såvel som virksomhedsspecifikt opdelt. Og når I først har viden om de bedste kunder, har I god mulighed for at udvide potentialet til lignende kundetyper.

Vil du høre mere…

In2minds er et strategisk analysefirma, der udvikler strategiske tiltage med udgangspunkt i kunde- og medarbejdermålinger. Vi undersøger behov. Herudfra er vores fokus er på kommunikation og handlingsplaner, der alle baseres på facts. Det sikrer vores kunder et stærkt beslutningsgrundlag.

Vi laver alt inden for Customer Journey, interviews, trivselsundersøgelser, markedsundersøgelser, tilfredshedsmålinger og APV.

Ring til os og hør nærmere på telefon +45 2442 8748. Eller send os en email: