Kunde forståelse

Kundens behov under lup

Hvad er afgørende i kundens valg af jer?

Kundeundersøgelse

Undersøg potentialet

Hvilken dialog med kunden virker bedst?

Sikring af salg

Hvilke forventninger har kunden?

IDENTIFIKATION AF BEHOVForstå kundens rejse med jer

Customer Journey

Med Customer Journey får I overblik over, hvordan kundeoplevelsen kan styrkes på tværs af kanaler og touchpoints. Det giver en bedre kunde forståelse ud fra kundens perspektiv: Hvordan ønsker kunden at blive talt med, hvilke tanker, følelser, handlinger og oplevelser har han.

Fokus er at undersøge kundens behov og forventninger for at få et overblik over, hvordan virksomheden kan tilpasse tjenesten til kunden.

Målet med Customer Journey er at identificere mulighederne, truslerne og især “døde pletter” i kontaktfladerne til kunden. Hermed bliver det klart, hvad der i fremtiden skal fokuseres på, og hvilke områder det ikke giver værdi.

Læs mere
Udgangspunkt for en styrket tilfredshedIdentifikation af indsatsområder

Kundeundersøgelser

Formålet med tilfredshedsundersøgelser er, hvordan kunder opfatter en virksomhed. Samtidig skabes et proaktivt værktøj til identifikation af indsats- og forbedringsområder, der betyder mest for kunderne.

Kundeundersøgelser identificerer strategiske tiltag, der viser, hvor der bedst kan sættes ind for at holde på kunderne. Målet er at forstå, hvad der skaber tilfredshed og loyalitet, for at blive endnu bedre og attraktiv.

Læs mere
Overblik over markedetIdentifikation af salgsmuligheder og potentiale

Markedsundersøgelse

I får svar omkring kunder, konkurrenter og forhandlere, og dermed et reelt billede af markedssituationen. Vi kigger på kundernes behov og forventninger til jer og til markedet. På den måde får I de bedste betingelser til at kunne træffe beslutninger på.

Vi laver både dybdegående undersøgelser med et helt billede af, hvem kunderne og konkurrenter er. Vi laver også korte oplysende undersøgelser med kolde facts omkring markedet. Alt sammen relevant viden for at kunne differentiere sig, sætte priser og ikke mindst lave produkter, som kunderne rent faktisk vil have.

Læs mere